søndag 5. september 2010

Anna Purna in da house!

Middag med de herlige jentene mine! Etter et kurs med Flavio Passos fikk jeg masse inspirasjon, blandt annet til disse rullene. Det er "ost" laget av fermentert mandelmasse. Eller, det var det først, den laget jeg for noen dager siden og den ble god. Så god at min "anonomus taster" spiste eh hel del... Et kjempekompliment! Min taster er min venstre arm, haha. Så da jeg stod der og skulle lage disse rullene og ikke hadde noe ost måtte det gå etter improviseringsmetoden. Da kan kreativiteten slippe til, wich is good. Det ble en salig blanding av mandelmasse fra bløtlagte mandler, purre, sitron, tamari... Flate jeg må lære meg å skrive det ned med en gang. Men det ble bra, skal føre det på når jeg kommer på det eller prøver igjen :) neeeeeerd....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar